vineri, 8 mai 2015

Review: Gelul de duș Cien Destination Marrakesh


        Hello! Azi vin cu un alt articol restant de luna trecută, și anume cu un review la gelul de duș Cien Destination Marrakesh. Gelul l-am luat prin a doua jumătate a lunii februarie împreună cu un alt gel de duș din colecție, și anume Barbados, despre care o să vă povestesc cu altă ocazie.
        Am luat produsul cel mai probabil din cauza numelui mai oriental și a faptului că îmi mirosea vag a portocale. Ceea ce este și oarecum adevărat deoarece mirosul gelului de duș mi se pare o combinație orientală, puțin masculină, în care își are locul și aroma portocalelor. Aroma lui mi se părea că mă încălzește în nopțile mai reci de martie - aprilie, și ține pe piele vreo 2 - 3 ore bune, cam până adormeam, dar dimineața nu mai simțeam nici urmă din mirosul său pe pielea mea.
        Aș mai menționa faptul că se găsea prin Lidl (evident, doar e un Cien, o marcă proprie Lidl-ului), de pe la jumătatea lui februarie doar până s-a terminat stocul deoarece e o ediție specială, la un preț de 3,5 lei sticla de 300 ml. Cred c-aș mai recumpăra produsul și anul viitor, dacă n-o să am stoc de geluri de duș și / sau săpunuri solide.
         Notă acordată: 8,5 - 9 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu