miercuri, 13 mai 2015

Review: Crema Atrix Soft cu Aloe Vera


        Hello! Azi vă vorbesc despre a doua cremă Atrix încercată, și anume despre crema Atrix Soft cu Aloe Vera.
        Din câte îmi amintesc, am luat crema aceasta prin octombrie, cred că prin 23 sau ceva de genul, pentru a o pune în geanta de schimb să nu tot mut un tub de cremă dintr-o geantă într-alta și să-mi dau seama că mi-am uitat crema de mâini în geanta de acasă când mi-e lumea mai dragă (credeți-mă, mi se se întâmplă frecvent faza asta, de aceea îmi place să-mi fac stocuri peste stocuri la unele produse travel size).
        Mi se pare mult mai bună ca varianta la cutie cu mușețel; aceasta cu aloe vera se absoarbe mult mai ușor în piele, nu mi se pare atât de grasă ca cealaltă și nici nu am nevoie de o altă aplicare a ei după prima spălare pe mâini, ăsta fiind un mare plus pentru mine, făcând-o mai economică. Cred că faptul că iubesc acest sortiment de cremă Atrix și îl urăsc pe celălt denotă relația mea de love - hate cu produsele marca Atrix.
       Din câte îmi amintesc, costă aproximativ 8 lei pentru 100 ml sau 150 ml (cred că cantitatea corectă e 100 ml) în Carrefour-ul din Lotus. Sincer, e pe lista de creme de mâini de recumpărat.
        Notă: 9,5 / 10.

2 comentarii:

  1. nu am auzit de marca asta pana acum... chiar o sa ma uit prin carrefour dupa ea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma mir putin ca n-ai auzit de ea, la noi in casa e destul de cunoscuta inca de pe vremea bunicilor mei

      Ștergere