marți, 26 mai 2015

Review: Săpun cu miros de lămâie din Lidl


        Hello! La un moment dat cred că m-ați tot auzit menționând acest săpun luat din Lidl căruia nu i-am găsit marca și numele (totuși, să se numească „Lemon”?) și pe care l-am folosit cu precădere în lunile martie și aprilie.
         Săpunelul acesta de 100 g m-a impresionat foarte tare cu mirosul lui proaspăt a citrice care mă inviora destul de bine. Am numai cuvinte de laudă la adresa lui căci curăță foarte bine și parfumul ține pe pielea mea până mă bag în pat să mă culc (fac duș deobicei doar seara, e un obicei de-al meu); pe lângă asta, îmi curăță și foarte bine pielea.
          Cum scrie și în titlu, se găsește măcar în Lidl (nu l-am căutat și altundeva), la un preț de 1,99 lei pentru cele 100 de grame ale lui; sunt foarte mulțumită de produs și l-aș recumpăra bucuroasă și la vară împreună cu 2 geluri de duș Cien: Lemon Kick și Orange Sky.
         Notă acordată: 10 / 10.

2 comentarii:

  1. eu nu prea sunt fana sapunuri solide, poate doar cele naturale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am momente din alea în care am chef de teste peste teste, așa încât mi-a picat bine acest săpunel

      Ștergere