vineri, 29 mai 2015

Review: Șampon colorant de la Delia Cosmetics


        Hello! Azi vorbesc iarăși despre un fel de noutate pe blogul meu, și anume despre un șampon colorant de la Delia Cosmetics în nuanța 4.0 Brown.
        Am luat 2 pliculețe prin ianuarie - februarie, nu mai țin minte exact din Auchan în speranța de a-mi ascunde cele vreo 4 nuanțe din păr. Aici trebuie să fac o mare paranteză despre părul meu: am părul vopsit ultima dată la sfârșitul lui iunie anul trecut cu un brunet violet care se vede ca ceva decolorat într-un fel de roșcat pe rădăcinile de atunci, vârfurile sunt mai puțin decolorate dar tot într-un fel de roșcat, între cele 2 roșcaturi am un fel de maro iar rădăcinile de acum sunt un fel de șaten mediu spre închis.
        Șamponul a reușit să-mi uniformizeze culoarea cât de cât, dar precum mi-am colorat părul cu el pe atât de repede mi s-a și dus culoarea obținută. Nu cred că efectul m-a ținut mai mult de 2, maxim 3 săptămâni. Și să menționez faptul c-a trebuit să-mi dau jos mănușile în timpul șamponării deoarece numai nu-mi simțeam șamponul și părul ca lumea.
        Nu cred c-o să mai încerc vreodată șampoane colorante căci nu mă țin cam deloc.
        Notă acordată: 3 / 10.

2 comentarii:

  1. eu l-as incerca pentru diversitate! o sa ma uit sa vad ce nuante au!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu cum mă șamponez de 2 ori și folosesc și balsam / mască de păr + transpir foarte tare, nu mă ține culoarea

      Ștergere