duminică, 10 mai 2015

Cumpărături de week-end

        Ieri a fost o zi atât de frumoasă încât n-am putut rezista tentației oferite de o prietenă de a merge la plimbare, ca să zic așa. Și pe unde ne-am plimbat? Păi, prin parcul din spatele Lotusului, prin Lotus, prin Carrefour, prin Leonardo, prin Douglas și evident prin Lidl.
        Din Leonardo m-am făcut cu o pereche de sandale gen în stil roman, deşi mie mi se par a fi mai în stil rock sau măcar să bată în stilul rock. Voi ce spuneţi?




        Apoi, din Lidl mi s-au lipit de degete nu mai puțin de 4 cutii de ceai, ceea ce destul de mult. Deși le-am desfăcut pe toate, am reușit să gust doar din cele 2 ceaiuri rooibos, și trbuie să vă spun că sunt extraordinare. Chiar foarte încântată sunt de amândouă; și mama e încântată de cel cu fructe de pădure.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu