duminică, 17 mai 2015

Noutăți la Lidl

        Hello! Zilele acestea au fost pline, așa încât n-am fost în stare decât abia ieri seară să scriu această postare despre ce mi s-a părut interesant prin viitoarele reviste de la Lidl.


        Deși n-am avut niciodată vreun talent artistic, ca pe oricine m-a atras arta, așa încât cred că mi s-a luminat fața mai rău ca un pom de Crăciun când am văzut paginile de mai sus din reviste. Păcat că prietena mea care are talent la desen nu mai are prea mult timp dedicat talentului, căci altfel i-aș fi făcut cumva cadou vreun set de sus.


        Altceva ce mi-a atras atenția în reviste sunt florile. Sunt o mare fană a florilor până în momentul în care trebuie să le îngrijesc. Nu întotdeauna am starea necesară îngrijirii florilor așa încât mi se întâmplă să mi se usuce florile și apoi să-mi pară rău după ele.
        Ce nu-mi place e că iarăși n-au nimic despre cosmetice prin reviste. Cam asta e...

4 comentarii:

  1. Nu te-ai uitat cu atentie, ;) maine baga sampon, gel de dus, sapunuri, lotiune si ulei de corp Eridanous, in cadrul saptamanii grecesti. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt produse cosmetice noi, la Saptamana greceasca!

    RăspundețiȘtergere