marți, 19 mai 2015

Review: EDP Elode Enigmatic


        Hello! Azi vă povestesc puțin despre EDP-ul Elode Enigmatic. L-am luat prin ianuarie - februarie de pe emag cu vreo 29 - 30 de lei și l-am văzut ulterior și prin Auchan la vreo 24 - 25 lei.
         Conform celor de la emag, notele sale combină citricele cu crini, iasomie, trandafir dulce, vanilie, mosc și lemn de santal (Claudia, se pare că mai nou te nimeresc cu moscul, e ceva de groază, nici nu mi-am dat seama până acuma). Dar pentru mine miroase mai degrabă a piperat - floral, nu înțeleg de unde piperat, dar în fine. Și culmea e că-mi place mirosul acesta piperat, de unde până unde nu mai știu.
        Ce nu-mi place la produs e faptul că deși e un EDP - și logic ar fi să țină mai mult ca un EDT -, eu nu-l mai percep după vreo 6, maxim 7 ore. Cred că e singurul lucru de care nu-s mulțumită.
         Cu toate acestea, sunt sigură că la un moment dat o să-l reachiziționez, mai ales după ce se vor termina produsele de pe wishlist-ul de vară (deja merg pe premisa că mi le voi lua în marea lor majoritate, sper să nu mă înșel).
         Notă acordată: 9,5 / 10.

4 comentarii:

  1. Dupa 6-7 ore e chiar bine, eu nu mai percep parfumul dupa o ora dupa aplicare si asa de rau imi pare...:D

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam pe atunci chiar nu mai simt nimic... Nu știu dacă e de vină rezistența produsului sau e o chestie psihologică că m-am dat cu produsul. Eu pățesc cu deodorantele lui Beyonce ceva de genul că nu le mai simt după 2 ore.

      Ștergere
  2. MOSC <3 la parfumuri am liber, cu toate ca am cam multe, deci cu siguranta o sa il miros la prima vizita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi nu au testere deloc la parfumurile Elode si asa rau imi pare...

      Ștergere