duminică, 24 mai 2015

Review: sarea de baie Balea cu ceai verde


         Hello! Azi vă vorbesc, în premieră dacă se poate spune, despre singura sare de bae pe care-am folosit-o până acum: sarea de baie cu ceai verde de la Balea.
         Am primit acest produs ca cadou de 1 & 8 martie, împreună cu 2 măști de față cu sare din Marea Moartă de la Balea și mult doritul șampon uscat Balea Trend It Up pe care nici până acum nu l-am început din cauza faptului că mai am început din cel de la Kallos.
         Nu știu ce să spun despre această sare de mare, nu știu exact ce așteptări aveam dar am observat doar 3 lucruri:

  1. un plic l-am folosit pentru 2 băi;
  2. miroase destul de dulceag acest produs, mă așteptam să miroasă mai fresh cumva din cauza ceaiului verde;
  3. colorează subtil apa din cadă în verde (păcat că n-am fost inspirată să pozez și apa).
        Nu mai știu cât costă plicul, dar bănuiesc că maxim vreo 5 lei, e luat din DM căci altcineva nu știu să comercializeze prin magazinele fizice orădene produse Balea. Nu știu sigur dacă aș cumpăra produsul, căci nu m-a prea impresionat.
         Notă acordată: 6,5 / 10.

2 comentarii:

  1. pana acum n-am incercat nicio sare cu ceai verde, dar cred ca mi-ar placea mirosul, mai ales pe perioada calda!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi că e cam dulceag mirosul după părerea mea, iar tu mi-ai lăsat impresia că ți-ai dori ceva fresh pe timp de vară

      Ștergere