vineri, 29 mai 2020

Tag: This or that?

Hello! Cum mai sunteți? E vineri așa încât m-am gândit să fac un articol mai relaxat, și, totuși, Funny, prin care să mă cunoașteți mai bine.


Buy a car or pay off college debt?
Sincer, cred că aș alege să îmi plătesc anii de studii decât să-mi iau o mașină nouă și să am datorii la bănci pentru c-am rămas cu creditele luate pentru studii neplătite. Sincer, dacă am ales înțelept, o să îmi permit și o mașină personală plus școala de șoferi pentru mine.


A successful career or a happy family life?

Sincer, cred că depinde foarte mult de la persoană la persoană. Pentru unii, o viață împlinită înseamnă să-și întemeieze o familie și să fie fericiți, pentru alții o viață împlinită înseamnă să aibă o carieră mulțumitoare. Pentru mine, o viață împlinită ar însemna o carieră mulțumitoare deoarece mi-ar aduce împlinire pe plan personal, iar asta ar aduce multă armonie și în viața de familie.


Adopt a puppy or a baby?

Pentru moment nu aș adopta nicio ființă vie. În primul rând, sunt într-o perioadă a vieții în care nu îmi doresc copii, iar în al doilea rând îmi doresc pisică și nu câine. Iar ca și o concluzie, ceea ce îmi doresc în viața profesională s-ar pupa în cur cu ideea de a fi responsabilă pentru o ființă vie.


Ancient Greece or ancient Rome?

Categoric Grecia Antică. Încă de mică am avut o pasiune pentru antichitatea greacă. Încă și acum îmi amintesc cât de mult citeam „Legendele Olimpului” de Alexandru Mitru, sau cât de mult mă uitam la file și seriale cu Hercule și Xena.



Apartment or House?
Cred că apartament momentan. Sunt mai mici și nu necesită atâta muncă. La o casă mi se pare că ai mai mult spațiu, dar, de asemenea, trebuie să îngrijești acel spațiu iar eu sunt o ditamai lenoasa. Plus că dacă ai și spațiu verde de întreținut... 

Be a celebrity or be a regular person?
Sincer, îmi face o deosebită plăcere să fac ceea ce vreau în limitele legii și ale eticii fără să existe tona de blițuri pe mine, prin urmare aș alege să fiu o persoană normală și banală. Nu că nu îmi place să-i ajut pe cei din jurul meu, dar îmi place să o fac discret, fără a mă da în spectacol.

Be a genius or be wealthy?
Sincer, nu știu exact ce aș alege. Cred că aș alege o doză minimă, cel mult decentă din fiecare. Atât bunăstarea cât și geniul își au avantajele lor, dar dacă le folosești în scopuri perverse sau diabolice, nu-și mai au rostul chiar deloc.

Be a poet or a scientist?
Sincer, am rămas traumatizată de genul liric în liceu, prin urmare nu mi-aș dori niciodată să devin poetă. Iar ca om de știință, cred că depinde foarte mult de domeniu. Ceea ce știu cu exactitate este faptul că mi-aș dori să ajut oamenii.

Be able to play 10 different instruments beautifully or speak 10 different languages fluently?
Cu certitudine aș alege posibilitatea de a vorbi fluent 10 limbi diferite alese la latitudinea mea. Se pretează mult mai mult la ceea ce îmidoresc de la viață, și anume să călătoresc prin lume pentru a cunoaște diferite culturi, ca să mă descopăr prin intermediul experiențelor respective.

Be wise or intelligent?
Inteligența își are, cu siguranță, rolul ei, dar nu e totul. Mai degrabă aș alege înțelepciunea, deoarece o văd ca pe un semn de maturitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu