luni, 4 mai 2020

Review: Săpun lichid Bevola Bronze Shine


Hello! Cum mai sunteți după aceste „zile libere”? Sper că nu ați încercat să reveniți la tradițiile noastre obișnuite de 1 mai.

Pentru astăzi am hotărât să scriu recenzia săpunului lichid Bevola Bronze Shine pe care l-am cumpărat din Kaufland chiar înainte de începerea stării de urgență, pentru 5 lei primind 500 ml. Produsele Bevola se găsesc doar în Kaufland, deoarece Bevola este marcă proprie a acestui magazin. Săpunul are un parfum dulce, nu aș putea să identific ceva particular, dar vă pot spune că are un parfum mai suportabil decât săpunul lichid Cien Macaroons & Rose din gama Sweets and Flower. Nu pot spune că mi-a uscat pielea, dar nici că ar fi făcut ceva deosebit pentru mâinile mele.

Ceea ce mi-ar plăcea să las ca și concluzie este faptul că mi-a făcut plăcere să folosesc produsul, și chiar îmi pare rău că la momentul în care eu l-am cumpărat făcea parte dintr-o ediție limitată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu