joi, 21 mai 2020

Despre inconștiență și alți demoni


Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi mi-ar plăcea să fiu mai pozitivă, dar nu-mi pot ascunde prea bine sentimentele. Am înțeles că în viața multora, spiritualitatea și religia joacă un rol important. Mai degrabă cred că am ajuns doar să tolerez situația, nu neapărat să o înțeleg. dar pentru mine e important să tolerez anumite lucruri și să merg mai departe decât să mă războiesc cu oamenii. Motivul este faptul că încep din ce în ce mai mult să fac un efort în a-i înțelege pe cei din jurul meu, iar experiențele cu persoane diferite consider că te îmbogățesc.

Ceea ce nu pot să înțeleg foarte bine este lipsa de conștiență și responsabilitate a oamenilor în această perioadă. Toată lumea se crede puternică, toată lumea știe sigur că nu i se poate întâmpla COVID. Cu toate că e foarte greu să stai închis în casa / apartament multă vreme, mai ales dacă ești extrovertit sau preferi să stai în aer liber, doar stai în casă. Nu doar tu ești în pericol, ne pui pe restul în pericol, restul care ieșim de maxim 2 ori pe săptămână din casă, și atunci pentru că trebuie. Chiar nu am înțeles de ce trebuie să te duci la lăcașurile de cult ca să fii în comuniune cu divinitatea ta. Acasă nu ești? Nu pot înțelege ce poți găsi într-un lăcaș de cult iar acasă nu ai. Deși am fost botezată ortodoxă, nu pot să afirm faptul că aș fi o persoană religioasă. Dar chiar și eu am în casă niște icoane și niște cruciulițe moștenite, prin urmare anticipez că persoanele foarte religioase au și ele așa ceva. Iar de rugat sau meditat, poți să o faci și acasă. Deci, de ce-ai vrea să te îmbulzești prin biserici? 

La fel, am tolerat dar niciodată nu am putut înțelege de ce, când ieși din locuință, trebuie neapărat să iei tot blocul sau tot orașul cu tine? De vreme ce nu faci vreun sport de echipă care să implice zeci de persoane, de ce nu te poți bucura de doar 2 - 3 persoane? Sunt sigură că poți să iei cu tine la plimbare o singură persoană iar dacă nu vrei să depui efort, poți să-și găsești o bancă liberă pe care să stai și să citești. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu