miercuri, 27 mai 2020

Filmul / serialul săptămânii # 6: „NCIS: L.A.”


Hello! Cum sunteți? Acum, pe mijloc de săptămână, m-am gândit să mai aduc la lumină un alt serial pe care îl urmăresc, și anume „NCIS: L.A.”.

Am creat această rubrică destinată special filemlor și serialelor pe care le-am vizionat sau pe care încă le vizionez pentru a încerca a le aduce în atenția publicului, în perioada pandemiei și măsurilor luate pentru combaterea acesteia în 2020, pentru a ajuta oamenii să lupte împotriva plictiselii și instinctului de a ieși afară. Ulterior, am continuat seria pentru că îmi place să scriu despre aceste filme și seriale. Iar ca un ultim disclaimer, acestea sunt părerile mele personale, nefiind un critic cinefil.

Am început să urmăresc aceste serial, „NCIS: L.A.” acum o grămadă de vreme, nici n-aș putea să vă spun când; era vremea câns am urmărit serialul pe familia de canale AXN, dar mai apoi, prin 2016 - 2017 am început să îl urmăresc de la început pentru a avea perspectiva cronologică asupra evenimentelor. Ceea ce m-a atras la serie a fost ideea de serial polițist, iar apoi faptul că Chris O`Connell joacă în el (a se insera aici o referință la cum a început mie să-mi placă cititul); și să nu uităm de Linda Hunt, pe care am mai întâlnit-o și în alte filme. 

Per total, este un serial ok, mai ales că are cel puțin un cross-over cu „Hawaii 5.0” ediția de 2011 care se numără printre serialele mele favorite. Ce e cam nasolică este faptul că se cam trage de păr acțiunea cu prea multe sezoane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu