vineri, 1 mai 2020

Review: Antiperspirantul Fa fresh & Dry


Hello! Cum mai sunteți? Sper că sunteți bine și mai rezistați puțin în această stare de urgență, pot să mai fie doar 2 săptămâni  de stat în casă dacă suntem oameni buni și ne pasă de noi și cei din jurul nostru.

Pentru astăzi m-am gândit să abordez un oarecare subiect mundan prin care să vă aduc puțin zâmbet pe buze. Este ziua în care scriu recenzia pentru antiperspirantul Fa fresh & Dry pe care l-am cumpărat din Kaufland chiar înainte de starea de urgență. Acesta este un antiperspirant și nu un deodorant deoarece are săruri de aluminiu ca substanță activă. De unde l-am cumpărat a costat aproximativ 9 lei. Motivul principal pentru care am cumpărat produsul a fost necesitatea, iar sortimentul ales a fost pură curiozitate. 

Ca și parfum, antiperspirantul are un miros foarte feminin, inițial aveam senzația că e miros de citrice, în particular grapefruit, dar se pare că defapt este un parfum floral, de bujori mai precis. Ca și protecție, mă protejează împotriva împuțirii câteva ore, deși am nevoie de o reaplicare pe parcursul zilei. Prin urmare, nu-l văd potrivit pentru o persoană cu probleme de transpirație excesivă când e caniculă afară.

Ca și concluzie, mi-a făcut plăcere să încerc produsul, probabil îl voi recumpăra când temperaturile vor mai scădea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu