sâmbătă, 23 mai 2020

Review: Săpun lichid Bevola Jasmin Blossom


Hello! Cum mai sunteți? Eu pot spune că mă bucur de nu mai pot de vremea de afară, parcă prevăd că vor fi o grămadă de zile cu o vreme de aceea de rahat, când tot ce mai pot face eu e să lucrez cu mine din interior pentru a face față situației, și o spun și din perspectiva durerilor articulare care reacționează la vremea urâtă.

Unul dintre produsele care mă ajută să mă ajut în aceste zile nasoale este săpunul Jasmin Blossom de la Bevola. Produsele Bevola se găsesc doar în Kaufland, deoarece este o marcă proprie a magazinului. Ceea ce îmi place mult la produs este parfumul floral, discret și aproape gingaș pe care îl are, iar asta vine de la o persoană care este mai degrabă amatoare de mirosuri mai citrate. De asemenea, mă bucur de faptul că acest săpun pare a fi relativ neutru cu mâinile mele, nu le usucă dar nici nu le face ceva deosebit. Alte puncte suplimentare primește pentru faptul că se află în selecția permanentă de săpunuri, plus că fiind aproape de un Kaufland, mi-e destul de la îndemână.

Ca și concluzie generală, nu ar fi o surpriză să recumpăr produsul, poate chiar anul curent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu