joi, 28 mai 2020

Review: Gelul de duș Relax


Hello! Cum mai sunteți? Sper că sunteți ok, deși prin zona mea vremea și temperaturile nu par a dori să țină cu mine.

Pentru că știu că în general am probleme cu somnul, iar recent s-au înrăutățit, am cumpărat acest gel de duș din Lidl chiar înainte intrării în vigoare a stării de urgență. Eu am mers pe ideea că scrie pe el „relax” și că e mov, deci trebuie să fie cu lavandă, nu? Eh, bine, nu e cu lavandă chiar deloc. Are un miros foarte floral, cumva puțin dulceag în sensul de girlish, ceea ce pe mine m-a dezamăgit complet, prin urmare l-am vrut consumat cât mai repede cu putință pe post de: gel de duș (deh!), soluție de spălat podelele, detergent pentru suprafețe multiple (într-o sticlă din aia cu pulverizator goală de la soluțiile de spălat geamurile am pus foarte puâin gel de duș și apoi am umplut sticla cu apă). Ceea ce vreau să zic e că la 2 luni după ce l-am cumpărat, singurele urme ale existenței acestui gel de duș erau sticla goală pusă la capitolul de empties și a doua sticlă de așa zis detergent de suprafețe multiple în uz.

Deci, ca și parfum vi-am menționat că miroase floral, feminin, foarte puțin greoi. De făcut spumă, face destul de multă, iar aici vine partea în care vă menționez faptul că oricât de puțin gel de duș am folosit când am creat acel detergent din sticla de pulverizator, tot a trebuit să-l diluez a doua oară și dintr-un litru de detergent să fac doi litrii. La capitolul cost, eu am cumpărat gelul de duș din Lidl pentru 5 lei și ceva, să zicem rotund, 6 lei. Plus că având 1 litru de produs, te cam ține o vreme, mai ales dacă ești genul de perdoană care pune 3 picături de produs pe burete când se spală.

Ca și o concluzie, mi-aș dori să vă spun că nu este un produs rău, doar că eu mi-am format o prepărere despre el înainte de a-l cumpăra și din această cauză am avut o asemenea experiență nu foarte plăcută.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu