luni, 18 mai 2020

O nouă mică obsesie


Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi să știți că nu ne-am adunat aici ca să discutăm cosmeticale, ca să știți de pe acuma, ci mai degrabă ca să mă citiți pe mine filozofând despre porcării.

Nu știu ce mi s-a întâmplat în aproximativ ultimele două săptămâni, să zic, dar am cam devenit obsedată de canalul de Youtube „History Of Middle Earth” care dezbate universul filmelor și cărților lui JRR Tolkien (aka „Stăpânul Inelelor / The Lord of The Rings” și „Hobbitul / The Hobbit” care sunt cele mai cunoscute dintre operele lui). Nu înțeleg de ce am devenit obsedată de canal, deoarece nu am fost niciodată mare fană a cărților sau a filmelor. Ok, toate au fost, să zic, interesante, dar nimic wow cu excepția peisajelor din film și a felului în care arăta Orlando Bloom în pielea lui Legolas (asta pe când eram adolescentă); acțiunea nu mă impresionează, dezvoltarea personajelor nu mă impresionează, viziunea regizorului nu mă impresionează. Dar, ce mi se pare important de menționat este faptul că cine deține canalul de față încearcă să explice universul lui Tolkien, iar asta poate fi un mare plus deoarece în momentul în care înțelegi un univers, s-ar putea să devii mare fan.
Așa încât dacă ți-ai dorit vreodată să afli mai multe despre Middle Earth, click aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu