luni, 30 martie 2015

Tag (2)

        Acest tag a fost preluat și el, de pe blogul Alinei. Mi-a plăcut mult pentru că e vorba despre amintiri, despre trecut în general, ca o istorie a ceea ce ne-a făcut să fim ceea ce suntem azi.

1. Ce raspundeai la intrebarea: ce vrei sa te faci cand vei fi mare? 
Mai mult ca sigur răspundeam c-o să mă fac doctor de familie. Și mai bine de 10 ani răspundeam cu tărie acest lucru.



2. Care erau desenele animate preferate?

Categoric Tom și Jerry; și azi îmi mai plac enorm.


3. Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce?  

Nu cred c-am avut vreo preferată anume când am fost mică, dar ce-a care mi-a plăcut cel mai mult a fost cea din 2012 pentru c-am fost împreună cu 3 prietene dragi și chiar mi-au găsit cadouri faine fără să mă întrebe ceva.


4. Ce jocuri preferate aveati?
Cred că de-a v-ați ascunselea și pentru o scurtă perioadă, de-a sala de nașteri. Știu că a doua e poate șocantă, dar asta a fost.

5. Ce iti doreai sa faci neaparat si inca nu ai reusit?
Să văd întreaga lume. Îmi plac la nebunie călătoriile.

6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Nu pot zice c-am iubit sau că iubesc sporturile, dar am făcut vreun an jumătate - doi tenis de câmp pe zgură iar sportul meu preferat de văzut la „Tv” (a se înțelege pe laptop în direct) e Formula 1.

7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?    
A.S.I.A. prin 1999 când s-au lansat și nu numai, aveam undeva la 7 - 8 ani. Mă bucur c-am prins ultima perioadă de glorie a muzicii românești, mi-ar fi plăcut să ascult mai multă muzică atunci dar ne-am pus televiziune prin cablu abia în ianuarie - februaria 2007.

8. Cel mai frumos obiect cerut( eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae? 

Greu de zis, nu-mi amintesc.

2 comentarii: