miercuri, 25 martie 2015

Review: Balsamul leave-in Gliss Hair Repair


        Hello everybody! Azi e timpul să vă vorbesc despre un produs care m-a dezamăgit foarte tare, și anume balsamul leave-in Gliss Hair Repair.
         Am achiziționat acum foarte multă vreme acest produs, din Kaufland nici nu mai știu cât a costat, cu speranța că mă va ajuta cu vârfurile mele despicate și rădăcinile care se îngrașă cât ai zice pește luându-mi și bruma de volum din păr.
          Deși promite reparare, volum și să nu încarce părul, nu se ține de cuvânt, ci doar îmi înmoaie părul dar mi-l și îngrașă destul de rău, așa că m-am chinuit destul de tare până să-l termin luna aceasta.
          Singurul lucru care mi-a plăcut la acest produs este metoda de aplicare prin spray. Nici măcar capacul nu mai stă pe sticlă, deseori îl pierd pe sub pat. Așa încât să nu vă mire că afirm faptul că balsamul are un raport calitate / preț foarte mic.
          Dacă aș recumpăra produsul? Categoric NU.
          notă acordată: 3 / 10.


2 comentarii:

  1. nu l-am incercat pana acum, dar am de gand sa incerc cateva produse de la Gliss.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. momentan mai folosesc sticluta pentru balsamul bifazic de par fara clatire homemade

      Ștergere