joi, 5 martie 2015

Cumpărături din Auchan

        Hello everybody! Știu că e foarte târziu, dar nu prea am apucat să creez articolul imediat cum am făcut cumpărăturile iar apoi am uitat ssau era foarte ocupată.
        Cumpărăturile de față au fost făcute de Dragobete, dar voi vorbi puțin azi despre ele. Deci ce am luat eu de prin Auchan:


  • niște dischete demachiante: un pachet mare de 120 de bucăți și am primit un pachețel de 50 bucăți gratis, am dat 4,8 lei pe ele;
  • 2 pahare mari de iaurt Danone cu 1,8 % grăsime, cu vreo 2 lei paharul;
  • 1 pachet promoțional de păhărele mici de iaurt Zuzu 6 + 2 gratis;
  • 2 periuțe de dinți la vreo 1,6 lei pachetul de 2 să-mi pot ține sub control firele rebele dându-le cu fixativ;
  • 1 fixativ de păr ieftin la vreo 4 lei, am aruncat Taft-ul că era început de peste 2 ani, și am ajuns să-mi mai iau doar 2 produse cosmetice (mi-am mai luat un gel de duș cremă Cien Winter Tale din Lidl împreună cu 2 pachete de 500 gr de cafea Dallmayr când am prins prețurile acelea bune la cafea, despre care văd că n-am mai apucat nicicând să vorbesc);
  • mi-am mai luat un pachet mare de șervețele de la Freshmaker la vreo 3 lei, n-am mai văzut șervețele umede marca proprie Auchan;
  • 3 chifle cu susan la 0,39 lei bucata pe care le mâncase joia și vinerea în aceeași săptămână;
  • niște cereale pentru lapte sau iaurt, le mai găsesc doar prin Auchan, și deja mi-e frică că și acolo n-or să mai aducă pentru multă vreme;
  • niște fructe deshidratate, sunt mare fană și le amestec cu cerealele și cu iaurtul / laptele la micul dejun.
        Cam astea mi-au fost cumpărăturile.


2 comentarii:

  1. sa le folosescti cu drag si sa ne povestesti despre fixativ.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iaurturile sunt gata deja, la fel si chiflele, servetelele si fixativul sunt in uz dar nu stiu ce sa zic despre un posibil viitor review la fixativ deoarece eu il folosesc doar la cal marea firelor rebele care sunt prea mici sa ajunga sa fie tinute de elasticul de par.

      Ștergere