marți, 10 martie 2015

Noutăți la Lidl

        Hello everybody! Azi revin cu un al doilea articol. Aseară n-am mai fost în stare să mă pun la laptop și să scriu articolul acesta și să-l înlocuiesc pe cel desprer 8 x 4 Party Fever! Sper să fie scuzată starea de sănătate nu extraordinar de bună zilele acestea.


        Ieri am fost prin Lidl după niște cumpărături pe care le cam puteam face indiferent de magazin iar Lidl-ul din Nufărul a fost ales din cauza apropierii de casă și a faptului că voiam să văd ce mai e prin el.
        La categoria cosmetice m-au atras gelurile de duș cremă cu tematică asiatică, pe care nu le-am mai văzut până acum. Le-am găsit la prețul de 4,49 lei, prețul obișnuit la gelurile de duș cremă. Ce altceva am mai văzut prin respectivul magazin? Mai aveau destule sticle de gel de duș cremă din colecția specială „Winter” și câteva geluri de duș normale din colecția „Destination”, mai ales cel „Sydney” (cred că am mai văzut și unul „Marrakesh”). Mai aveau o grămadă de geluri de duș cremă din colecția permanentă, dar predominau sticlele cu miros tropical (mă rog, cele galbene), câteva de Oriental Fragrance iar pentru cele Sensitive trebuia să răscolești bine cutiile cu respectivele geluri de duș să găsești ceva; alt lucru pe care l-am observat aici a fost faptul că colecția permanentă de geluri de duș cremă a revenit la prețul de 4,49 lei sticla. 
        Alt amănunt pe care l-am observat a fost faptul că cafeaua Dallmayr măcinată la 500g era deja la 26,99 lei iar cea boabe tot la 500g era la 27,99 lei. Cât mă bucur că acum 3 - 4 săptămâni mi-am cumpărat 2 pachete de cafea Dallmayr măcinată când aveau prețul acela interesant de 19,99 lei. Nu știu exact de ce le-au redus atunci atât de mult - 7 lei reducere la o cafea care nu expiră peste 2 maxim 3 luni mi se pare ciudată - probabil că nu aveau vânzări la stocul anterior și se treziseră pe cap și cu un stoc intact. 
        Altceva nu prea mi s-a părut bătător la ochi.
        O săptămână plină de reușite și succese, fără boală sau decăderi vă doresc!

2 comentarii:

  1. pacat de cafea. Mi-am luat si eu data trecuta,acum n-a mai fost la oferta!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu mai am din primul pachet de cafea Dallmayr la jumătate de kg pe care-am prins-o la 19,99 lei / pachet

    RăspundețiȘtergere