sâmbătă, 28 martie 2015

Noutăți la Lidl

        Hello everybody! Azi e ziua noutăților de la Lidl, nu? Sinceră să fiu, cred că voi trece zilele viitoare, luni sau marți pe la Lidl, nu de alta, dar văd că în reviste nu am găsit nimic despre cosmetice... Am văzut o grămadă de haine, de lucruri pentru prichindei și multe mezeluri și dulciuri și cam atât. Ceea ce m-a atras cel mai tare în reviste se află în poza următoare:


        Deși chiar nu înțeleg faza asta cu prețul ouălor vopsite, nici să vreau nu-mi iese mai mult de 2 - 2,5 lei pentru un ou vopsit mult mult mai frumos ca cele din imagine. Dar fiecare se știe cu ale lui.

2 comentarii:

  1. am fost si eu azi la lidl, dar nimic interesant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori au niște produse extraordinare, alteori stai și te întrebi de ce-ai făcut drumul până acolo.

      Ștergere