marți, 24 martie 2015

Review: Anti-perspirantul FA Romantic Moments

        Hello everybody! Azi vă vorbesc puțin despre anti-perspirantul Fa Romantic Moments.
         Produsul meu l-am luat de prin Kaufland în decembrie anul trecut,  cu vreo 9 - 10 lei; între timp a apărut și prin Carrefour la un preț mai accesibil (undeva la 7 - 8 lei îmi amintesc că l-am văzut).
          Personal, sunt foarte mulțumită de produs, ține undeva la 6 ore pe pielea mea, dacă nu mai bine, deci își face bine treaba din punctul meu de vedere. Are un miros discret de trandafiri, care-mi place foarte mult. Nu știu dacă am apucat să vă povestesc, dar îmi plac foarte mult trandafirii. Cred că s-ar asorta foarte reușit cu apa de toaletă „Forbidden Rose” de la Avril Lavigne,  „Benneton Colors” de la Benneton și „Outspoken by Fergie” de la Avon.
         La prețul la care l-am achizișionat eu din Kaufland, are un raport calitate / preț moderat, dar la prețuri de 7 - 8 lei, raportul crește considerabil din perspectiva mea.
          Dacă aș mai recumpăra produsul? Categoric da, este unul dintre preferatele mele, și nu pot spune că am foarte multe preferate.
          Notă acordată: 9,5 / 10.

2 comentarii:

  1. imi place mirosul de trandafiri, dar eu astept protectie mai mare de la un deodorant. Tin minte ca am avut un stick de la Fa si un antiperspirant aerosol, si nici unul nu mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu tin minte sa ma fi ajutat ceva mai mult de 6 ore daca e sa transpir; pot zice ca ma protejeaza minim 12 - 18 ore daca e sa nu fac nimic care sa implice transpiratia la mine, de aceea am si un Rexona ministick cu mine cand stiu ca stau enorm inafara casei

      Ștergere