duminică, 22 martie 2015

Review: Balsamul de mâini Sandel

        Hello everybody! Azi vorbesc despre un alt produs moștenit de la bunica și anume balsamul de mâini de la Sandel.
        Produsul cred c-a fost achiziționat din Ieftinel sau din Bănuțel, căci pe acolo am mai văzut asemenea produse, dar nu știu să vă zic cât a costat.
        Mi se pare un produs bun, își face efectul de protecție și înmuiere al pielii. Problema lui majoră e că, deși pompița își face treaba până când se termină produsul din sticlă, dă mult prea multă cremă.
        dacă aș cumpăra produsul? Am prea multe creme de mâini în prezent pe acasă iar pe viitor multe altele pe wishlist.
        Notă acordată: 7 / 10.

2 comentarii:

  1. Nu l-am incercat pana acum, dar am vazut ca o sa deschida si magazin online.

    RăspundețiȘtergere