miercuri, 4 martie 2015

O mică promisiune


         Azi nu voi vorbi despre mare lucru, ci mai degrabă despre acest blog la modul general. Mi-ar plăcea, sau îmi propun, ca în fiecare week-end să vă aduc noutățile următoarei săptămâni de la Lidl în materie de marca Cien, mă rog, ce scrie în revistă. Știu că uneori, deși îți propui să afli măcar ce scrie în revista celor de la Lidl, ba uiți să te holbezi la varianta digitală de pe site-ul celor de la Lidl, ba aștepți revista printată în poștă care nu va mai veni în veci (a fost destulă vreme și cazul meu), sau chiar nu-ți era în plan să te duci până la Lidl doar pentru că nu știai ce te așteaptă săptămâna care vine. Nu știu cât de constant voi reuși să vă aduc noutățile sau până când voi reuși, dar voi lupta s-o fac decent, observând că e una dintre tipurile voastre preferate de postări.

Și când mă refer la week-end, mă gândesc la intervalul vineri - duminică. O să observați că unele postări o să apară vinerea, iar altele chiar duminica, depinde cum am și eu loc și timp să scriu articolele.

         De altfel, vă și invit să îmi spuneți la rubrica comentariilor ce-ați mai dori să citiți pe blogul meu. Sunt foarte curioasă care vă sunt preferințele sau curiozitățile.

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Din pacate, pe saptamana viitoare o sa am noutati doar in conditiile in care merg maine pe la Lidl si ma uit pe la rafturi. Reclama nu zice nimic de cosmetice, sper sa nu-mi fi scapat mie.

      Ștergere