duminică, 12 ianuarie 2020

Review: Scrub de corp cu kiwi de la Cosmia


Hello! Cum mai sunteți?

Pentru astăzi m-am gândit să vă povestesc câteva cuvinte despre unul dintre scruburile de corp Cosmia pe care le puteți găsi în Auchan. În general, gelurile lor de duș în format „normal” se găsesc cam la un preț de 5 - 6 lei, nu-mi dau seama de șablonul care dictează diferența de preț. „Vedeta” de astăzi este varianta cu kiwi a scrubului de corp Cosmia; știu că mai există o variantă cu caise. Ceea ce îmi place foarte mult la acest produs e faptul că acele particule abrazive nu îmi agresează pielea, ccea ce e un mare plus. Un alt lucru care îmi place e referitor la parfum. Ce îmi lipsește, ca să mă exprim așa, în comparație cu scrubul de la Cien încercat în primăvara trecută e senzația aceea de hidratare o idee mai grasă. Iar ca un mare dezavantaj, deși nu e chiar atât de supărător e consistența produsului, e o idee cam fluid și dacă sunt neatentă, pot să risipesc din produs.

Per ansamblu, este un produs foarte ok pe care probabil l-aș recumpăra mai frecvent dacă Auchan-ul mi-ar fi mai la îndemână ca și acces.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu