duminică, 26 ianuarie 2020

Review: Gelul de duș Cien Nourishing


Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi nu prea am vreo introducere din aceea deșteaptă sau comică, așa încât vo trece direct la recenzie, dacă-mi permiteți.

Acum vreo 13 luni am cumpărat gelul acesta de duș a celor de la Cien, mai precis varianta cu avocado. Cred că pe atuncea încă erau o noutate pentru mine, nu cred că apăruseră de foarte multă vreme în Lidl-ul de lângă mine. M-am câcâit și m-am mâcâit pe lângă produse până când le-am cumpărat pe acesta și pe cel cu Tiare. Nu știu exact de ce am ales varianta aceasta cu avocado, probabil mi se pusese pata pe verde și avocado în momentul respectiv. Produsul are o consistență mai lăptosă cumva, nu e atât de vâscos ca și gelul de duș Dove Original, dar nici n-ar textura obișnuită de gel de duș. Și dacă bine mai țin eu minte, are și o nuanță ușor de tot verde crud care mie-mi place. În schimb, nu mi-a plăcut mirosul chiar deloc, mă și mir că nu l-am folosit pe post de spumant de baie sau soluție de spălat podele după primele 2 utilizări. Iar de uscat pielea nu-mi aduc aminte s-o fi uscat, dar nici n-a hidratat-o cine știe ce.

Prin urmare, dacă sunteți în căutarea unui gel de duș ok-ish fără a avea mari pretenții sau fără a fi mofturoși, vi l-aș recomanda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu