duminică, 5 ianuarie 2020

Review: L`Oreal Elseve Extraordinary Oil Low Shampoo 3 in 1 Cleasing Cream


Hello! Cum mai sunteți? Cum mai e vremea, mai ales că mâine e Boboteaza? Sper ca vremea friguroasă să treacă cât mai repede cu putință, căci cred că știți bine despre mine că nu-mi prea place frigul deloc.

În fine, pentru astăzi mi-am planificat să vorbesc despre unul dintre cele trei produse Low Shampoo a celor de la L`Oreal Elseve, și anume varianta cu ulei extraordinar. Până la momentul publicării articolului, este singurul produs din gamă pe care l-am încercat. Șamponul vine într-o butelcă de 400 ml și a costat undeva cam pe la 26 - 27 de lei acum un an când am rugat pe cineva să mi-l cumpere. Produsul este foarte cremos iar pompița cu care vine zic că e mai mult decât bine gândită având în vedere cât e de vâscoasă crema respectivă. La momentul la care am folosit produsul, aveam nevoia aproximativ de 8 - 9 pompițe de șampon pentru prima șamponare și cam de 6 - 7 la a doua șamponare. Aici cred că ar trebui să fac niște mici precizări, și anume faptul că eu întotdeauna mă șamponez de 2 ori la spălatul pe cap deoarece dintr-o singură șamponare simt că nu-mi curăț bine părul; iar a doua precizare, cantitatea de produs (mă rog, aici mai degrabă numărul de pompițe) depinde foarte mult de cât de mult păr aveți în cap și de cât de lungă e podoaba capilară, e chiar evidentă faza că cineva cu o tunsoare pixie nu va avea nevoie de 8 pompițe, cu atât mai puțin nu va folosi 10 - 15 pompițe la o singură șamponare cum e indicația pe etichetă. 


Acum să vorbim puțin despre ceea ce face mai exact produsul. Șaponul acesta curăță părul destul de blând aș putea spune, cred că un mic - mare secret constă în cât de bine te clătești pe păr după șamponare; dacă insiști cu clătitul minute bune ca să scoți toate rezidurile de șampon, rămâi cu o măturică-n cap, am pățit-o eu, De asemenea, un mare semnal de alarmă e faptul că produsul nu face multă spumă, aș putea aproxima undeva la 10 - 15 % din spuma pe care o face un șampon normal, deci nu vă îngrijorați, e ok, n-aveți nevoie de mai mult șampon căci aia e normalitatea. Un alt amănunt important este faptul că aveți nevoie de un balsam de păr / o mască de păr / un ulei de păr după ce-l folosiți, nu vă lăsați ispitiți de comoditate, eh, e un low shampoo, le face el pe toate și eu nu mai trebuie să mă obosesc; scriam mai sus că a fost un moment în care mi-a lăsat părul mătură după ce mi-am clătit părul în neștire, ei bine, atunci nu mai aplicasem nimic după ce am folosit șamponul. Și ca un alt amănunt. dacă știți că faceți măteață la utilizarea oricărui șampon care nu e șampon anti-mătreață, să știți că și la acesta aveți mari șanse să dezvoltați mătreață, eu am făcut mătreață cam după a treia spălare consecutivă pe cap cu șamponul acesta au început mâncărimile.

Ca și o concluzie la kilometrul pe care tocmai l-am scris, ar fi că produsul de față e un produs de curățare mai blând dar asta nu înseamnă că nu veți mai avea nevoie de un produs adițional de hidratare ca de obicei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu