miercuri, 15 ianuarie 2020

Review: Spumă de duș Balea Pure Energy


Hello! Cum mai sunteți? Deși e în plin sezon rece și friguros și uneori foarte înorat, mie îmi place să-mi înseninez ziua măcar cu amintirea zilelor frumoase de vară și a produselor care îmi aduc aminte de acea perioadă fantastică. Iar faptul că prin Oradea am avut și eu de înfruntat niște minime de minus 5 grade tocmai când trebuia să ies eu din casă m-a făcut să îmi doresc cu ardoare să scriu articolul de față.

Spuma de duș Pure Energy cred că am luat-o prin primăvara lui 2019 din DM-ul din Lotus, iar ca și orice altă spumă de duș a celor de la Balea costă sub 10 lei. Mie mi-a plăcut parfumul de lămâi verzi, chiar m-a făcut să simt că trec prin vară, m-a întristat să o termin dar am mania de a termina produsele. De uscat pielea, probabil că a făcut-o, dar foarte puțin spre insesizabil. Plus că, ca și produs, spuma asta m-a ținut și m-a tot ținut. Singurul minus major al produsului e faptul că fiind marcă proprie DM, dau de ea tare greu. Cu siguranță voi recumpăra produsul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu