miercuri, 22 ianuarie 2020

Review: Cremă de față anti-aging cu rodie de la Cien


Hello! Cum mai sunteți? Deci, pot să jur că aveam impresia că am scris și publicat recenzia pentru crema din poza de mai sus, dar în ultimele 5 minute am consultat arhiva blogului cu articolele scrise din februarie 2018 până acum și nu am găsit niciunde vreun articol dedicat produsului. Ceea ce poate se intampla e în felul următor: cel mai probabil am dezbătut puțin crema de față într-un clip și de acolo senzația mea că vi-aș fi prezentat produsul mai pe larg.

Așa, trecând la recenzia propriu-zisă, pot să vă spun că crema aceasta anti-aging (anti-îmbătrânire) de la Cien vine cam în 50 ml (aproape cam ca orice cremă de față) și costă undeva la 10 - 15 lei. Tot ce se poate ca linia aceasta, Nature, a celor de la Cien să aibă un procent mai mare de ingrediente de origine mai naturală și nu sintetizate în laborator. Sincer, nu știu exact ce ar trebui să facă crema asta, probabil să îți ajute pielea să producă acele elemente bune ale ei gen colagen sau mai știu eu ce, poate chiar să îți ajute tenul în lupta cu poluarea. Nu am constatat ceva, orice pe partea asta, nu m-a ajutat nici cu ridul acela dezperecheat pe care-l am pe față. Doar că mi se părea că îmi îngrașă fața, iar asta mi se întâmplă cu majoritatea cremelor de față.

Ca și concluzie, probabil voi mai încerca versiunea pentru noapte pe timpul nopții, dacă voi mai prinde gama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu