luni, 6 ianuarie 2020

Review: Apă micelară Cosmia Freshness


Hello! Cum mai sunteți? 

Pentru astăzi m-am gândit să vă scriu câteva cuvinte despre apa micelară pentru ten normal și combinat Cosmia Freshness. Cosmia este o marcă proprie Auchan, deci numai acole le veți găsi produsele. Sincer, nu mai știu cât costă această apă micelară iar când am fost ultima dată prin Auchan am uitat să mă informez cu privire la subiect; bănuiesc că nu costă mai mult de 10 - 15 lei pentru 250 ml de produs. De curățat tenul de machiaj îl curăță, dar nu face față prea bine (spre deloc) la produse rezistente la apă (waterproof) și rujuri mate. Faza cu cele 2 categorii de produse cărora nu prea le face față e de înțeles, nici nu mă prea aștept ca o apă micelară nebifazică să le demachieze fără efort. În plus, mi se pare că usucă ușor tenul, dar având în vedere că ar trebui să te demachiezi în mai mulți pași, nu mi se pare o atât de mare piedică. Spre exemplu, după ce mă demachiez cu această apă micelară aleg și să mă spăl pe față cu un săpun / gel de curățare și apă, iar apoi, dacă e cazul, mă dau și cu o banală cremă de față. 

Ca o concluzie, e un produs ok-ish, probabil va mai ajunge peste o perioadă în coșul meu de cumpărături, nu se știe când deoarece, mai nou, transportul în comun circulă ca dracu în zona Auchan plus că nu sunt posesoare de permis de conducere și mașină sub fund prea des.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu