luni, 13 ianuarie 2020

Review: Gelul de duș Cien Tiare


Hello! Cum mai sunteți? Cum mai suportați ziua aceasta de luni? Sper că începeți săptămâna cu forțe proaspete.

Pentru astăzi mi-ar plăcea să încep săptămâna cu un gel de duș de la Cien cu a cărui recenzie vi-am rămas datoare de aproape un an de zile. În gama aceasta care, nu știu, s-ar dori să fie oarecum exfoliantă după particulele din grlurile de duș, am găsit acum un an 3 sau 4 variante de gel de duș dar nu am cumpărat decât varianta cu flori de tiare. Ce mi-a plăcut la produs e faptul că are un miros foarte discret, nu prea rămâne prin baie iar de pe piele dispare chiar repejor (nu prea îmi place ca parfumul gelului / cremei de duș să reziste pe piele mai mult de 10 - 15 minute). Ce e neutru e faptul că acele particule abrazive nu lezează / zgârie pielea, sunt ok-ish. Ce nu îmi place deloc e faptul că deși are un gramaj mai mic (250 ml) costă ceva mai mult ca și alte geluri de duș Cien la 300 ml.

Când mi se vor mai termina din produsele din baie, care nu sunt atât de multe precum le-ar plăcea unor cârcotași să afirme, mi-ar plăcea să mai achiziționez și alte produse din gama asta dacă le mai găsesc prin magazin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu