vineri, 27 noiembrie 2015

Review: Spray-ul de protectie solara Cien sun Invisible


        Hello! De vreme ce am testat acest produs astă-vară, nu prea își avea rostul să public această recenzie după mijlocul lui septembrie, dar acum, când începe maratonul călătoriilor de 1 decembrie și apoi de Crăciun, m-am gândit să le vin în ajutor celor care și-au ales ca destinație un loc exotic plin de soare.
        Recunosc faptul că sticluța de 200 ml din poză n-am reușit s-o dau gata nici măcar în 3 luni cât a durat vara, asta datorându-se și faptului că n-am fost deloc la plajă și, prin urmare, n-am folosit produsul decât pe brațe și pe decolteu, deci cantități mici la fiecare utilizare.
        Am ales un factor de protecție solară de 30 deoarece am înțeles că e cel mai mic factor de protecție recomandat, plus că eu am o piele albă care întâi se înroșește bine de la soare și abia la 2 - 3 zile această roșeață se transformă în bronz.
        Cu toate că aplicam produsul înainte de a ieși din casă și nu stăteam enorm de mult la soare (30 - 60 de minute), totuși am prins o ușoară nuanță de bronz.
        Ceea ce poate fi o mică problemă la produs e faptul că e pe bază de ulei, așa încât încarcă puțin pielea. Mie mi s-a-ntâmplat aproape de fiecare dată să mi se pară că mi-a intensificat transpirația pe porțiunile de  piele pe care l-am încercat. Sper să fie o impresie personală nerealistă.
         Din partea mea are o notă de 9 / 10, cu mențiunea c-aș recumpăra produsul pe viitor, dar aștept să mi se termine toate produsele de protecție solară pe care le am.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu