sâmbătă, 7 noiembrie 2015

Noutățile de la Lidl

        Hello! Cum mai sunteți? Vreau să vă spun că ieri după-amiază când am scris acest articol, am fost foarte entuziasmată de faptul că am găsit grămada de cosmetice prin cele 2 reviste Lidl... De ceva vreme nu mai găsisem o asemenea abundență de material despre care să vorbesc în acest gen de articole.


        Săptămâna viitoare e Săptămâna Mărcilor la Lidl, așa încât au ceva reduceri, bănuiesc că la multe produse. Din vagile mele amintiri, se chiar merită achiziția pachetului de șampoane H&S, pe sticlă se iese cu o reducere de minim 1,5 - 2,5 lei față de Kaufland (țin minte că acolo sticla de 400 ml costa undeva la 19 - 20 de lei), la fel și gelul de duș Palmolive XXL (reducere de minim 1 leu față de Kaufland, dar păcat căci deja mi-am impus un project pan la gelurile de duș), chiar și săpunurile Dove se merită luate la 9 lei 4 bucăți, au un preț mai decent; nu în ultimul rând, și antiperspirantele Dove cred că vor avea o reducere de aproape 1 leu față de Kaufland. Dacă ar fi să iau tot ceea ce-mi doresc din Lidl săptămâna viitoare, aș reinvesti suma respectivă ori într-o cremă de mâini ca în poza de mai jos + 1 ciocolată amăruie sau 2 geluri de duș Cien + 1 ciocolată amăruie.


         Cu toate că săptămâna viitoare e Săptămâna Mărcilor, Lidl-ul va introduce sau reintroduce 4 produse cu iz de iarnă de la Cien:

  1. Cremă de față la 100 ml cu 10 lei (nu știu compatibilitatea cu tipurile de piele);
  2. Cremă de corp la 250 ml tot cu 10 lei;
  3. Cremă de picioare la 100 ml cu 7 lei;
  4. Și cremă de mâini la 100 ml tot cu 7 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu