duminică, 1 noiembrie 2015

Ce-am descoperit în luna octombrie

        Hello!  Pentru azi m-am gândit să scriu un articol despre 5 lucruri pe care le-am descoperit în luna octombrie. Veți vedea că deși am început în forță cu niște cosmetice, am spus câteva cuvinte și despre lucruri care chiar nu au nicio legătură cu sfera cosmeticelor. Articolul nu se vrea a fi un top, ci doar o înșiruire de lucruri.


Rexona Stress Control


        Accest antiperspirant l-am luat din Kaufland pe la mijlocul lui octombrie, l-am testat deja puțin, e ok ca protecție și are un miros citric amărui. Încă nu i-a venit vremea pentru un review complet.

Loțiune tonică pentru ten normal / mixt de la K Classic Care


Această loțiune tonică am găsit-o tot așa, pe la mijlocul lui octombrie în Kaufland, am luat-o pentru că nu mai găseam loțiunea micelară a celor de la Blanchette B iar eu mai am de vreo 2 degete într-o sticlă de loțiune tonică Cien (nu, nu e o greșeală de tastare, am mutat eu loțiunea micelară într-o sticlă de Cien deoarece îmi plăcea modul de dozare).


Leac contra constipației


        Am avut ceva mici răfuieli cu sistemul meu digestiv, căci constipație e mult prea mult spus. Așa am ajuns să testez combinația dintre iaurtul simplu de orice fel (în cazul de față Zuzu Bifidus, căci din acela aveam prin frigider când am făcut poza) și tărâțele de grâu. Eu folosesc o combinație de 4 lingurițe (2 linguri mari de supă) de tărâțe de grâu și 1 pahar de iaurt. Micuța problemă e cu gazele.

Baconul


        În ultima vreme aproape am devenit dependentă de baconul copt în cuptor în propria grăsime.


Pâinea Montignac


        Tot în ultima lună am aflat că nu degeaba în dieta Montignac se recomandă pâinea făcută cu făină integrală și tărâțe de grâu. în cazul meu, aproape am stagnat de când am început să mânânc așa - zisa pâine integrală din comerț.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu