duminică, 15 noiembrie 2015

(P) Un magazin online care m-a cucerit

        Hello! Ce mai faceți voi?
        Eu am de gând să reiau o temă abordată foarte recent pe blog, în acest articol. Am descoperit acest magazin online prin intermediul platformei pentru articole plătite numită aliada.ro. Primul articol l-am scris nu neapărat în pripă, dar atunci am dorit să vă vorbesc despre necesitățile foarte stricte cărora magazinul online mi-a furnizat o rezolvare, dar acum îmi doresc să vă mai povestesc și despre alte lucruri din magazin care mi-au atras atenția.
        Din categoria cadourilor originale pentru bărbați mi-au atras atenția, culmea, lămpile și veiozele disponibile, dar și o cană termos cu design de obiectiv al unei camere foto. Deci, lucrurile acestea mie mi se par absolut adorabile și fantastice. Cui nu i-ar plăcea aceste lămpi decorative cu pești Magma Lamp? Pe mine m-au înnebunit cu siguranță deși nu am unde să le pun la mine în apartament.
Dar, sinceră să fiu, mă mânâncă rău mâinile, dar rău de tot, să-mi comand aceste lămpi decorative mici cu sclipici, căci sunt sigură că acestora le-aș găsi un locșor pe noptiera mea, chiar dacă mă dau peste cap. Singurul lucru care mă deranjează e faptul că nu știu ce culoare au la ele pe stoc, sincer, mi-aș dori un albastru sau un verde în cel mai rău caz, nu știu exact cum să dau de culoarea respectivă. Recunosc că mi se pare interesant și acest set pentru desfacerea sticclelor de vin, dar nu m-a dat deloc pe spate. Cât despre acest set de stilouri (și alte cele), deja vi-am vorbit în celălalt articol de acum câteva zile despre magazinul online adus în discuție.
        Un alt lucru care mi-a atras atenția în acest magazin online a fost oferta produselor de autoapărare. Vi-am povestit în acest articol faptul că s-a legat un țigan de mine când am venit acasă într-o zi. Sinceră să fiu, a fost mai mult decât am lăsat să se înțeleagă în postarea mea, dar mi s-a făcut destul de frică, acesta este și unul dintre motivele pentru care m-aș muta mâncând pământul din Velența. N-am pățit nimica, dar perspectiva nu mi-a plăcut, deși nu-mi amintesc să mai fi dat peste individ de atunci. Ce mă tentează din magazin la capitolul autoapărare sunt spray-urile lacrimogene și chiar obiectele cu electroșocuri deghizate sub mai multe obiecte absolut inofensive gen lanterne sau chiar au design de telefon mobil, dar din ăla care nu e smartphone. Nu știu cât e de etic să apelez la asemenea obiecte cu electroșocuri, dar în situațiile excepționale cred că ar fi utile. Vă rog să nu mă judecați din cauza respectivului concept.
        Sunt foarte curioasă ce vă atrage vouă atenția în acest articol online și ce vi se pare deja că vă mânâncă mânuțele să cumpărați. Sincer, pe mine mă mai captivează încă câteva genuri de articole din magazinul online, gen glucometrele cât și unele produse pentru păr pe care le-am găsit acolo, dar acestea cred că vor face obiectul uneia sau mai multor postări într-un viitor incert.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu