miercuri, 4 noiembrie 2015

Review: Loțiunea micelară de la Blanchette B


        Hello! Îmi pare rău, dar la momentul când am scris aceste postări, aveam în minte să termin de vorbit despre produsele cumpărate și despre care vă vorbeam în această postare. Nu vorbesc în necunoștință de cauză, ci după ce le-am testat îndeajuns de mult încât să-mi creez o părere stabilă despre produse.
        Această apă micelară se găsește în Kaufland, eu am găsit-o pe la mijlocul lui iunie cu vreo 3,4 lei. E o loțiune foarte bună la prețul ei, chiar neașteptat de bună. Tenul meu gras se înțelege bine cu ea. Am testat-o și pe machiaj normal cât și pe machiaj waterproof și le scoate cu brio pe amândouă. E ideală și pentru curățarea tenului zi de zi în condițiile în care nu se poartă deloc machiaj.
        Îi acord o notă de 10 / 10 cu mențiunea că probabil voi reveni destul de des la ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu