luni, 9 noiembrie 2015

Ce-am mai făcut în săptămâna ce-a trecut #5

        Hello! Zilele acestea m-am confruntat cu o lipsă totală de a face ceva. Chiar și pe mine mă cam șochează faza, deși mă știu o persoană destul de leneșă.
        Cum mama a fost pe schimb de noapte la lucru, m-am obișnuit s-adorm tocmai în zori. Sinceră să fiu, sunt genul de persoană care, dacă ăși ascultă necesitățile corpului și ale intelectului, e o ființă mai nocturnă ca să zic așa. Fiind născută și seara, undeva în intervalul orar 22 - 24, simt că sunt mai activă din punct de vedere intelectual seara târziu și noaptea. Doar că nu sunt prea înțeleasă de părinții mei la acest capitol, așa încât cred că vă închipuiți cu ce nerăbdare aștept să mă mut singură, dar, de asemenea, mă simt foarte stresată de apropierea faptului împlinit de a știi că-mi vin oamenii să-mi zugrăvească și să-mi rezolve toate celelalte „treburi” de prin apartament. Mă mai stresează și alegerea mobilei, am așa o idee despre ce vreau prin casă dar încă n-am intrat prin magazinele specializate să le găsesc. Și în plus, mă stresează tata cu mobila iar eu nu reușesc să îmi transpun ideea din mintea mea în cuvinte.



        Ceea ce mai vreau să vă zic îi faptul că toată săptămâna trecută n-am fost deloc, dar deloc - știți ce-i aia dar chiar deloc? - prin zona campusului universitar. Tot ce pot spune c-am făcut e faptul c-am fost de vreo 2 ori prin Kaufland, am fost la optică și la farmacie. Îmi aștept cu nerăbdare lentilele de contact de probă, să văd dacă ochii mei acceptă lentilele de contact. Abia aștept să scap de ochelarii aceștia grei ca niște bolovani (deși am lentile de plastic, închipuiți-vă!). Din păcate, nu voi putea renunța niciodată la corecția oculară din cauza strabismului de la ochiul drept, sunt „prea babă” ca să se mai poată face ceva pentru mine din punct de vedere funcțional; nici cu dioptriile nu o duc prea bine, cred c-aș avea nevoie de 2 operații pentru a putea scăpa definitiv de dioptrii, ca să zic așa.
        Dacă cumva, în săptămânile următoare voi mai mult absentă decât prezentă pe blog, vă rog să mă scuzați, dar cred că a venit momentul să mă ocup de teme chiar și printre picături.

2 comentarii: