duminică, 8 noiembrie 2015

(P) Cum mi-am reozolvat o mare problemă

        Hello! Tot povestesc în stânga și-n dreapta despre 2 fapte interesante în legătură cu mine:

  1. În această lună încep să renovez apartamentul în care mă voi muta într-un viitor apropiat sper;
  2. Îmi place foarte mult să scriu și acum, la aproape 24 de ani, tot cu stiloul; nu întotdeauna reușesc acest lucru, dar mă bucur de fiecare când reușesc să fac acest lucru.

        Una dintre marile probleme pe care a trebuit și trebuie să le rezolv e iluminatul și în cele mai inaccesibile colțuri ale casei, acele locuri în care să  trag fire electrice ar fi aproape imposibil sau nu s-ar renta, sau să pun corpuri de iluminare care să poată fi demontate și mutate în alte zone peste „n” ani când aș redecora sau muta apartamentul.
        Am stat și-am meditat la ceea ce-ar trebui să fac, apoi am început să caut pe internet alte soluții pe care nu luasem în vedere de una singură. Chiar nu doream să tot primesc cu insistență, de la nici nu știu câți electricieni, răspunsuri de genul că nu se poate trage fire electrice pentru corpuri de iluminat amplasate unde doresc eu sau că ar trebui să mă mulțumesc cu lumina pe care aș putea-o primi de la un corp de iluminat situat „la un kilometru” distanță.
        Tot triind propriile idei și articolele pe care le găseam pe internet, începeam să îmi amintesc de unele produse teleshopping văzute la tv, printre care și anumite becuri care pur și simplu se montau pe ziduri și care nu aveau nevoie de alimentare din rețeaua electrică a apartamentului. Așa am reușit să găsesc la acest link un set de 8 becuri mini Handy Bulb care folosesc becuri de tip LED și funcționează pe baza curentului electric furnizat de către 3 baterii de tip AAA (fiecare bec are nevoie de 3 baterii AAA, deci vă vor trebui 24 de baterii dacă doriți să folosiți toate cele 8 becuri). Sinceră să fiu, mi se pare o ofertă foarte rezonabilă, cu un preț foarte fain (vine undeva la aproximativ 8 lei / bec), singurul neajuns fiind faptul că am nevoie de o mare cantitate de baterii și nici nu știu în cât timp se vor consuma aceste baterii. Cred că până la urmă această soluție o voi și pune în aplicare.

*** 

        Tot așa, când am început să-mi aduc aminte de unele produse teleshopping văzute la tv în timpul căutărilor mele pentru unele soluții în legătură cu problema mea electrică, mi-am amintit și despre niște stilouri. Pur și simplu mă cuprinsese dorul de sentimentul care mă cuprindea atunci când scriu de mână cu stiloul. Tot pe site-ul pe care am găsit becurile de care vă vorbeam mai îaninte, am găsit și stilourile de care îmi aminteam, pe lângă alte produse teleshopping originale. Momentan, cu toate cheltuielile pe care le voi avea cu apartamentul din toate punctele de vedere, nu cred că voi avea bani să-mi fac cadou de ziua mea acest set de stilouri, dar sper să conving pe cineva să mi le facă cadou tot de ziua mea sau de Crăciun. Dacă tot nu reușesc să conving pe altcineva, o să-mi adun bani să mi-l fac cadou de Paște, cu atât mai mult cu cât Paștele ortodox va cădea foarte târziu anul viitor.

        Cam atât am avut să vă împărtășesc pe ziua de azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu