vineri, 13 noiembrie 2015

(P) O nouă platformă destinată articolelor plătite

        Hello! Cum mai sunteți?
        Eu, din fericire, sunt în al nouălea cer, ca să zic așa. Acum o săptămână am descoperit o nouă platformă dedicată bloggerilor, platformă care pune la dispoziția bloggerilor o listă de articole sponsorizate prin care ne putem monetiza din când în când blogul.
        Platforma Aliada.ro este una dintre platformele care vin în ajutorul advertiserilor și a bloggerilor; această platformă facilitează colaborarea dintre cele două grupuri (advertiseri și bloggeri), companiile având parte de o anumită expunere mai sporită în mediul online, iar noi, bloggerii, putem face ceea ce ne place cel mai mult, și în plus, să câștigăm un ban în plus: să scriem creativ. Platforma se laudă că vine în sprijinul antreprenorilor prin dezvoltarea de campanii de marketing online eficiente; de asemena, platforma se laudă cu faptul că garantează bloggerilor faptul că munca lor depusă este răsplătită.
        Pentru majoritatea campaniilor de pe platformă trebuie să scrii un articol de minim cinci sute de cuvinte (rețineți cinci sute de cuvinte e limita inferioară) în care să inserezi două linkuri disponibile dintr-o listă anume pe anumite cuvinte, după care publici articolul și introduci URL-ul de pe blogul tău în micul formular de pe aliada.ro iar apoi aștepți ca un operator al platformei să-ți valideze sau invalideze articolul / articolele introduse. Cam astea sunt formalitățile pe care trebuie să le îndeplinești pe platformă; formalitățile pe care trebuie să le îndeplinești în legătură cu crearea articolului tău le știi tu, ca blogger, fiecare are propriile cunoștințe și experiențe de viață, fiecăruia ne vine mai ușor să scriem anumite tipuri de articole sau articole pe o temă dată și alte articole ni se par mai greu de creat.
        Ei bine, eu deja am creat trei articole plătite, acesta este al patrulea, sper că această platformă este una serioasă și chiar plătește. Momentan sunt reticentă, dar sper ca reticența mea să fie în zadar, iar cei de la Aliada chiar să se țină de cuvânt și să ne plătească. De ce sunt atât de reticentă? Ei bine, din cauza faptului că acest lucru, scrisul unor articole plătite este ceva nou pentru mine, iar în al doilea rând, fiind ceva nou pentru mine, trăiesc cu impresia că nu sunt atât de bună la acest lucru. Dar am observat că această temere a mea, aceea de a nu mă considera exagerat de bună este un factor foarte motivațional pentru mine, atâta vreme cât nu mă las copleșită de sentimentul de inferioritate. Sunt de părere că acest mic experiment, cu scrisul articolelor plătite, este unul benefic pentru mine nu numai în sfera bloggingului ci și în viața de zi cu zi, deoarece în IT de multe ori trebuie să-ți folosești creativitatea și, totuși, în același timp trebuie să te încadrezi în munca în echipă. Defapt, chiar în orice nivel al învățământului trebuie să aplici această adaptare, mai ales în cazul în care ai parte de un cadru didactic mai fixist, doar viziunea lui de design grafic e ok, a ta e considerată zero (a pățit-o o colegă, nu eu).
        Sinceră să fiu, eu m-am apucat să scriu articole plătite deoarece îmi doresc să-mi rotunjesc puțin veniturile, e o perioadă mai stresantă din punct de vedere financiar pentru mine, așa încât să fac un bănuț din unul dintre hobby-urile mele (scrisul creativ) mi se pare un lucru comfortabil deoarece cu două masteruri pe cap mi-e cam aproape imposibil să mă țin de o anumită rutină la un job și să mă mai ocup printre picături de teme și blogging.
        Voi ce părere aveți despre articolele plătite? Ați încercat vreodată să creați asemenea postări pe blogurile voastre? Ce părere aveți despre Aliada? Ați mai interacționat cu această platformă până acum? Aștept cu nerăbdare comentariile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu