miercuri, 17 mai 2023

Review: Gel de duș Tesori dOriente Thai Spa


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Astăzi scriu despre ultimul gel de duș Tesori dOriente cumpărat în octombrie 2022, și anume varianta Thai Spa. Și pe acesta l-am cumpărat datorită numelui, având un nume asiatic. Precum știți, am o oarecare afinitate curioasă către mirosurile sau parfumurile care nu se găsesc neapărat pe toate gardurile. Din fericire, cu acesta nu pot spune că am dat greș (cum s-a întâmplat cu varianta Persian Dream), deoarece are un parfum un pic pământiu și un pic verde. De asemenea, are o textură cremoasă care nu usucă pielea. Pot spune că mi-a plăcut chiar un pic prea vinovat de mult, cu toate că mai am și alte favorite la capitolul geluri de duș.


Ca și concluzie, cel mai probabil voi recumpăra gelul de duș, doar că nu știu exact când, exact cum s-a întâmplat cu gelul de duș cu mosc. Dacă ar fi să dau cu zarurile, într-un an e recumpărat deja.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu