marți, 9 mai 2023

Review: Gel de duș today Ocean


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Nu știu dacă vă amintiți, dar în toamna trecută am avut o oarecare perioadă de hoarder, adică am tot cumpărat cosmetice. Nu știu exact de ce am făcut acest lucru, dar l-am făcut. Iar categoria predilectă de cosmetice pe care le-am achiziționat a fost reprezentată de către gelurile și cremele de duș.

Având în vedere faptul că acest gel de duș cumpărat la mijloc de noiembrie are un parfum ce duce înspre mare, sintetic parfumul ăsta ce-i drept, dar înspre mare duce, mă gândesc că face parte din gama permanentă de geluri de duș. Consistența mi se pare cu adevărat a fi de gel de duș, adică nu e prea lichid dar nici prea vâscos. Spumează decent și curăță bine pielea, doar cu mica atenționare că ar putea pune niște probleme în cazul în care te confrunți cu o piele foarte uscată sau care se descuamează.

Pentru 6 lei cât costă o sticlă de 500 ml, gelurile acestea de duș today sunt mai mult decât decente ca și preț, reprezentând o alternativă bună pentru cineva care nu-și dorește să cheltuie o avere pe un gel de duș dar care își dorește și să aibă grijă de igiena personală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu