marți, 30 mai 2023

Review: Cremă de corp Elode so lovely


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


În decembrie 2022, de ziua mea, m-am cadornisit de una singură cu un set de cosmeticărale, anume o cremă de corp și un parfum Elode din gama So Lovely. Eram interesată strict de parfum, dar îmi spusesem că dacă acesta vine și cu o cremă la 100 ml, cu atât mai bine, căci nu-mi va strica.


Crema de corp a fost folosită atât pe corp cât și ca cremă de mâini. Are o textură lejeră care intră rapid în piele. Nu pot spune că mă dau în vânt după parfum, dar cam dispare într-un interval de timp decent. Păcat că nu oferă o hidratare prea intensă. Iar pentru că are doar 100 ml, s-a terminat relativ cu ușurință.


Ca și concluzie, la fel ca și în cazul parfumului So Lovely, nu mi-a prea plăcut și nu cred că le voi recumpăra vreodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu