sâmbătă, 27 mai 2023

Review: Lapte de corp reparator Lactovit



Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Pentru astăzi m-am gândit să scriu câteva cuvinte despre laptele de corp reparator Lactovit pe care l-am cumpărat în decembrie ca și cadou de Crăciun de la mine pentru mine. A venit într-un set cu gelul de duș din aceeași gamă, gel despre care încă nu vi-am scris nimic. Acest lapte de corp este chiar foarte interesant, dens, cu un oarecare parfum care pe mine nu mă deranjează atât de mult. Ce-mi place foarte mult la produs este versatilitatea, pot să-l folosesc ca și lapte de corp, dar la fel de bine îmi servește ca și cremă de mâini sau picioare. Cel mai mult l-am folosit ca și cremă de mâini deoarece acolo am cele mai multe probleme și m-a mulțumit. Lasă pielea hidratată și catifelată. În momentul în care mă spăl prima dată pe mâini după ce l-am folosit se simte că se spală jos, deci ar necesita reaplicare.


Ca și concluzie, mai ales la cum evoluează prețurile în momentul actual, tot ce se poate să recumpăr produsul, nu știu dacă de sine stătător sau la pachet de sărbători alături de altceva, dar e foarte mulțumitor pe post de cremă de mâini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu