joi, 19 ianuarie 2023

Review: Gelul de duș Tesori dOriente Persian Dream


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Pentru astăzi vă las câteva cuvinte despre gelul de duș Tesori dOriente Persian Dream. Dacă mă citiți de ceva vreme, știți că prin octombrie am cumpărat niște geluri de duș a celor de la Tesori dOriente. Versiunea Persian Dream a fost aleasă datorită numelui, mă gândeam că ar mirosi cumva a Orient, a tămâie, cumva greu. Dar nu, nu a mirosit așa. A mirosit a combinație între greu, dulce și fructat într-un fel foarte nasol pentru mine. Abia am așteptat să îl consum și să îl pun la secțiunea de empties. Deși mi-a plăcut cum s-a comportat cu pielea mea și nu a uscat-o, dar a fost consumat și pentru spălarea căzii (deși am cadă în baie, o folosesc și pentru băi și pentru duș).


Ca și concluzie, nu-mi mai doresc să recumpăr acest produs. Niciodată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu