joi, 11 mai 2023

Produse pentru față de la Balea Men


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Pentru astăzi m-am gândit să vă împărtășesc câteva gânduri referitoare la produsele pentru față pe care le-am găsit în calendarul de Advent a celor de la Balea Men. Am grupat aici ceva mai multe poduse, de la cremă de ochi la creme de față până la balsam de buze. Deși toate ar fi targetate spre domni, parfumul produselor mi s-a părut destul de unisex și dispare îndeajuns de repede încât să nu se mai știe ce produse ai folosit pe față.

Crema de ochi nu mi s-a părut ceva extraordinar, face ceea ce face o cremă de față obișnuită pentru zona ochilor. După crema de ochi de la Delia Cosmetics pe care am folosit-o acum aproape 20 de ani și care m-a ajutat cu cearcănele deja vizibile, nu am mai găsit nimic la fel de bun. Am folosit crema asta de ochi și pe toată fața și a hidratat decent. Iar cantitatea mare, de 20 ml, o face să intre în categoria de full-size lejer, dacă stați un pic la raionul de creme pentru ochi a magazinelor, veți constata că mai oate au între 15 și 30 ml în variante full-size, deci cu produsul ăsta chiar s-au scos cei ce au gândit calendarul.

Crema de față pentru exterior are factor de protecție SPF de 15, nu e ceva woaw, poate fi ok-ish la apus au mai știu eu când, poate noaptea, dar eu am folosit-o în zilele noroase de iarnă. E decentă ca și hidratare, dar nu face față la un ten mixt spre gras, mai ales dacă pe afară sunt destule grade cu plus (vorbesc despre grade pe scara Celsius).

Crema de zi energizantă a fost o cremă de față oarecare, din nou, anonimă dar parcă ajuta puțin de tot acolo cu hidratarea. La fel ca și crema precedentă, nu face față chiar cu brio la un ten mixt, dar n-am ce să-i fac.

Serumul pentru față a fost poate prea lichid pentru ideea de cremă, dar a fost o experiență benefică. Intra repede în piele, trebuia să construiești ceva vreme ca să ajungi în punctul acela în care ai folosit prea mult produs. Ce nu mi-a plăcut a fost faptul că forma scuame pe față, ceea ce eu, personal, nu consider a fi în regulă.

Balsamul de buze a fost interesant, nu am mai avut balsam de buze într-un asemenea recipient înainte de acesta. A hidratat puțin buzele , doar că efectul nu durează prea nult. La un moment dat, prin martie sau început de aprilie s-a întâmplat ceva cu textura produsului, nu mi-a plăcut cum s-a transformat, așa că l-am trimis direct la zona de empties, să-i fac vânt după ce voi filma acel clip.

Ca și concluzie, am găsit produse diverse, dintre care mai ales unul a fost o adevărată curiozitate satisfăcută, cu învățătura ca balsamurile de buze ca cel pe care l-am găsit în acest calendar de Advent să fie prioritizate imediat după desigilare deoarece la un moment dat pot apărea probleme cu ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu