sâmbătă, 6 mai 2023

Review: cremele de față Alverde din Calendarul de Advent


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine... Pentru astăzi m-am gândit să las câteva cuvintre despre produsele pentru față pe care le-am găsit în Calendarul de Advent a celor de la Alverde.

Crema pentru față ar fi ok, oferă o oarecare hidratare, doar că e poate ușor prea mult de la un moment dat, nu mă ajută prea mult la capitolul luciu inestetic datorat tenului gras.

Fluidul pentru față e un pic prea puțin la capitolul hidratare, trebuie să aplic o cantitate mai generoasă pe față. Nu am observat să îmi grăbească apariția luciului datorat tenului gras.

Masca de față are un parfum interesant, mă duce cu gândul la ghimbir. De hidratat, hidratează, doar că tenul meu clipocește de la ea, e ceva normal pentru mine oricum să nu prea găsesc produse care să nu îmi provoace neplăceri pe partea de exces de sebum.

Balsamul de buze  ok, miroase subtil a ceva parfum. Nu pot spune că hidratează prea tare, dar în lipsă de altceva e ok, mai ales că l-am destinat locului de muncă. În 3 luni am consumat aproximativ jumătate din el, deși în ultima perioasă l-am cam ignorat și am resimțit-o. După 6 luni de la deschidere și o folosire nu foarte intensă în ultimele 3, aproape s-a terminat și acest produs...

Ca și concluzie, o părere foarte personală ar fi faptul că aceste calendare de Advent au puțin cam multe creme pentru față, mai ales dacă vorbim despre o persoană care nu prea folosește așa ceva.

2 comentarii:

  1. folosesc creme pentru ten, insa nu apreciez in mod deosebit acestea in calendarele de advent. nu de alta, dar fiecare ten vine cu nevoile sale si fiecare persoana are rutina sa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar te înțeleg, nu cred prea mult în cremele „generice”. Dar acel balsam de buze a fost destul de binevenit, mai ales la momentul la care am cumpărat calendarul.

      Ștergere