luni, 1 mai 2023

Ce-am mai făcut în ultima perioadă


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Ultima perioadă a fost tumultoasă. Deși a trecut doar vreo lună jumătate de când nu am mai scris pe blog, mi se pare că s-au petrecut destule. Pe lângă un concediu de odihnă care simt și acum că era să nu se mai întâmple, am mai bolit de 2 ori numai în aprilie, de n-am crezut că scap fără concediu medical.

Pe lângă astea, trec prin niște momente în care mă-ndoiesc că mai am vreun cuvânt de spus pe acest blog, deși, de asemenea, uitându-mă la traficul blogului pentru anumite perioade de timp, chiar sunt contrar a ceea ce simt. La fel pățesc și cu canalul de Youtube, simt că nu prea mai am ce să abordez dacă scot din ecuație ideea de vloguri, Sper să găsesc și pentru acolo niște idei, poate filmez măcar niște taguri.

Nu în ultimul rând, acum vreo 3 săptămâni mi-am vopsit părul iar jumătate din culoare deja mi-a ieșit din păr.

2 comentarii:

  1. mnah, nici la mine nu a inceput luna mai grozav, acum sunt racita praf, insa sper sa se mai remedieze pe parcurs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci, la prima răceală a trebuit să mă păruiesc la lucru ca să pot ajunge să beneficiez de serviciile medicale pentru care cotizez din salarul muncit de mine, iar la a doua răceală am rămas 3 zile fără voce, dintre care 2 zile am fost la lucru, plus febră în zilele premergătoare situației cu vocea.

      Ștergere