luni, 2 martie 2020

La ce ai renunța?

Am văzut acum fix o lună acest tag la Dana de la Bibelou, mi-a plăcut enorm de mult tag-ul așa încât îmi propusesem să îl postez în propria mea variantă personalizată, așa că acestea sunt răspunsurile mele.

Laptop sau telefon?
Nu știu dacă mi-aș putea imagina viața fără aceste 2 gadgeturi, dar dacă ar fi să renunț neapărat la unul dintre ele 2, aș renunța la telefon. Fără postat pe Instagram pot trăi, Lords Mobile pot juca și pe laptop, cu oamenii apropiați pot coresponda atât pe Facebook cât și pe Skype, dar nu pot crea programe în niciun limbaj de programare pe telefon. Iar asta este calea mea în perioada asta a vieții mele.

Cărți sau televizor?
Mai degrabă aș renunța la televizor, știrile le pot vedea și pe laptopul la care nu renunț. Iar cărțile sunt un lucru la care am renunțat temporar și nu mi-a priit. Cărțile mă introduc într-un alt univers, mă fac să visez, mă constrâng să judec și să-mi pun mintea la contribuție. Nu știu dacă vi-am mai spus, dar nu o dată filmele sau televizorul nu au reușit să atingă înălțimea setată de cărți, și aici vorbesc atât de felul în care arată personajele, cum acționează acestea cât și timpul petrecut pe ecran. E foarte greu de descris în cuvinte. Și tare aș vrea să văd tutoriale sau cursuri de programare făcute special pentru micul ecran. 

Pizza sau hamburger?
Mai degrabă aș renunța la hamburgeri căci oricum nu sunt mare fană. Pizza mai mânânc câteodată, nu exagerat de des, dar mult mai des decât burgeri. Nu pot spune că oferta de hamburgeri ar fi sau nu diversificată deoarece, cum deja am mai menționat, aceștia nu mă atrag, dar cu pizza mi-a mai plăcut să experimentez. Iar nu în ultimul rând, pizza mai pot face-n casă, în schimb, niciodată nu mi-a ieșit pastila aia de carne pentru hamburgeri.

Ciocolata sau fursecuri?
Depinde de ce am poftă pe moment. Dacă mi-e dor de ciocolată mă lipsesc de fursecuri. Dacă mi-e poftă de ceva dulce fără o obsesie țintită, mai degrabă renunț la ciocolată decât la fursecuri. Deci, la ce aș renunța e vorba defapt de o alegere de moment.

Chipsuri sau pufuleți?
Pufuleții pot fi insipizi pentru că există un singur gust; pe de altă parte, nu sunt mare fană a majorității gusturilor chipsurilor. De-ar fi să aleg, aș alege, totuși, chipsurile, parc-am găsit ceva mai multă diversitate pe care s-o aleg.

Filme sau seriale?
Depinde de situație, în ultima vreme am preferat serialele.

Vacanța la mare sau la munte?
Mai degrabă vacanță în alte orașe, indiferent de zona de relief. Dar ca și o situație generalistă asociez marea cu căldura indiferent de anotimp, prin urmare aș avea o oarecare înclinație spre mare din cauza reumatismului și, poate, a tirodei.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu