luni, 16 martie 2020

Web Design with me (I)


Hello! Cum mai sunteți?

Pentru astăzi mă gândisem să fac un clip un picuț mai tehnic, ca să zic așa. Prima dată când am încercat să creez clipul, nu prea am reușit să-l editez adică nu l-am putut edita deloc deoarece clipul de 48 de minute era atât de imens ca și spațiu pe hard (adică avea undeva la vreo 10GB de video + audio (pe care oricum l-aș fi șters ca să pun muzică de fundal) pentru doar vreo 48 de minute) încât programul meu de editare refuza să-l încarce prin „protestul” de a se bloca la orice tentativă de încărcare. Ceea ce am „reparat” a fost că am recreat să zicem proiectul, doar că nu am mai stat să recaut toate informațiile pe care le căutasem anterior ci am creat codul de parcă îl știam „pe de rost” în marea majoritate.

Foarte pe scurt, ceea ce am făcut a fost:

  • am folosit bootstrap care să mă ajute cu template-ul de bază al paginii;
  • am schimbat culoarea de fundal a paginii din albul acela default într-un galben, folosindu-mă de id-ul atribuit tag-ului body ;
  • am creat un antet al paginii cu câte o poză în stânga și în dreapta cărora le-am schimbat puțin dimensiunea în fișierul .css; am legat „pozele” din fișierul .html cu atributele din .css printr-o clasă care să modifice unele atribute;
  • la final, am creat un meniu cu doar 4 butoane cărora le-am modificat niște atribute precum lățimea, lungimea, distanța de jos față de următorul element și culoarea de fundal a butoanelor prin intermediul unei clase.

Cu toate acestea, clipul are vreo 12 minute la o setare care a făcut ca video-ul să se desfășoare cu viteză crescută cu 33%.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu