luni, 30 martie 2020

Review: Espressor manual Star-Light EMD-1515R, 15 Bar, Dispozitiv spumare, 1.5 l, Rosu/Inox


Hello! Cum mai sunteți? Sper că sunteți bine. Pentru astăzi m-am gândit să vă spun câteva (sau mai multe) cuvinte despre esspressorul meu de la Starlight. Numele întreg sub care îl găsiți pe Emag, de unde l-am cumpărat, este Espressor manual Star-Light EMD-1515R, 15 Bar, Dispozitiv spumare, 1.5 l, Rosu/Inox. Dah, știu, un ditamai numele de zici că numele îi mai mare ca și aparatul în sine.


Eu l-am cumpărat la început de mai 2019 cu 271 de lei, momentan îl găsiți redus cam la 300 de lei la Emag, habar n-am ce promoții viitoare. Nu e un produs ieftin, dar nici cel mai scump. Eu l-am ales pe al meu pe roși deoarece ușile frontale la 95% din mobila mea de bucătărie sunt roșii, plus cuptorul cu microunde tot roșu mi l-am luat (ironia face ca mobila mea de bucătărie cu varul din baie să fie cele mai țipătoare nuanțe din casă).


Sincer, nu pot spune că aș fi avut neapărat nevoie de aparat, gen muream fără el sau ceva grav de  genul, doar că-mi doream cafea călduță (a se citi literalmente călduță și nu fierbinte) pe timp de vreme mai rece afară și nu îmi doream să folosesc vechea cafetieră mare doar ca să-mi fac câte-o căniță de cafea zilnic. Așa încât cât mi se pare rece afară folosesc esspressorul acesta roșu iar când se instalează canicula, folosesc vechea cafetieră albă în care o ditamai cănoaca de 800 - 1000 ml în care fac cafeaua și o las la frigider.


Ce îmi place la aparat este faptul că face o cafea ok, cu ceva spumă. Cele mai mari minusuri sunt reprezentate de faptul că nu pot face mai mult de o căniță de cafea o dată (adică în același timp) și am nevoie de cafea măcinată la aparat (adică mai am nevooie de o rășniță de cafea independent de aparat în cazul în care am cafea boabe). O altă situație pe care-am întâlnit-o a fost faptul că de la un moment dat a început să mai scape puțină apă din tancul de apă pe la îmbinarea cu restul aparatului dacă bag apă în tanc până în buza tancului respectiv; nu e nimic grav, doar trebuia menționat, și nu e nici pe departe atât de rău precum se plângeau unii prin recenziile de pe Emag. 


Ca și o concluzie generală la acest articol, nu îmi pare rău de achiziția produsului, chiar mă bucur că a ajuns în viața mea de zi cu zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu